A mai napon a Garden Lake horgásztóra látogattunk el Molnár Ricsi barátommal. Számunkra ez egy idegen vízterület volt, de a megérkezés után a tavat kívülről körbesétálva nagyon ígéretesnek tűnt kényelem és halfogás szempontjából is. A Halőrök rendkívül készségesek voltak, a büfében minden apró kiegészítő,étel,ital is kapható, nem kell aggódni ha valamit otthon felejtettünk. A környezet rendkívül igényes és rendezett, minden álláshoz fix pontybölcső van kihelyezve. A horgászhelyre való felszerelés behordására nagyméretű kézikocsik állnak a horgászok rendelkezésére. Mi a 21-es álláson foglaltunk helyet ,amihez szaletli is tartozott. A festői táj nagyon megszerettette velem a tavat már az első percekben is és még el sem kezdtünk horgászni. Gyors kipakolás és rendezkedés után kezdetét vette az etetőanyagok bekeverése. A horgászat alatt KING BAITS termékeket használtunk. Az egyik keverékünk GYÜMÖLCS MIX alapból és ICE CREAM hidegvízi adalékanyagból állat. A másik keverékünket 800g-os kiszerelésben kapható KING BAITS mikro pelletből és hozzá adott vaníliás kuglóf Pellet Áztató Aromából állítottuk össze. Az etetőanyagokat 15-20 percre félre tettük pihenni, hogy a száraz szemcsék és pelletek felszívják a hozzá adott vizet és a különböző adalékokat. A 10 órás horgászat folyamán különböző ízesítésű King Baits pop-up bojlikkal horgásztunk, mint például az eper, ananász, fokhagyma-menta, vajsav ízesítéseket alkalmaztuk, kivétel nélkül mindegyik adott halat. Sok uszonyost fogtunk a cég újdonságának számító 8mm-es lebegő, fúrt pelletekkel, amelyből az eper-tejszín és az ananász-keksz ízesítéseket vittük magunkkal. Kapás kapást követett, nem volt ritka, hogy le se raktuk a botot, de már csavarta is ki a kezünkből a hal. Összességében egy nagyon jó élmény pecában volt részünk, az időjárásra sem panaszkodhattunk,amíg pest megye nagy részén ítélet idő volt ,mi vörösre pirultunk a nagy napsütésben és kánikulában. Ricsi barátom a nap végére 4 pontyot és egy compót , míg én 5 pontyot tudtam megszákolni, ezeknek átlagsúlya 2 és 4 kg volt. Kárászokban sem volt hiány, körülbelül 100-100 darab gyönyörű kárászt tudtunk még a pontyokon felül fogni. Nagyon tanulságos és élménydús napot töltöttünk el a Garden Lake horgásztavon és ismételten bizonyítottak a KING BAITS termékek. Köszönjük szépen a bizalmat Tari Istvánnak és a KING BAITS-nek.