Húsvét vasárnapján kora hajnalban érkeztünk meg fiammal az általam közkedvelt harsányi tóra. Közel a halőrházhoz foglaltunk helyet. Rövid pakolás után a botok máris bevetésre vártak. A végszerelékeim az általam közkedvelt carp safety lead clips módszer ólombetétes zsinórral, a horogelőke 20-25 cm-es, az ólom pedig 105 g-os volt. A horgászat megkezdése előtt elvégeztünk egy intenzív etetést, ami King-Baits t1-es method mixből, King-Baits hidegvízi etető pelletből , savanyított kukoricából, kukoricadarából, ragasztó anyagból állt és minden gombócba tettünk egy King-Baits bojlit, hogy még hatékonyabbá tegyük. Ezt többször is megismételtük, mert itt, Harsányban elengedhetetlen a folyamatos etetés.

A nap elején úgy terveztük, hogy a mai nap a king baits barack-hal, fűszeres csirke és t1 bojlikkal fogunk majd horgászni. Délelőtt mindössze csak 3 kapásunk volt és ebből is csak kettő lett meg. Dél körül a 3-as álláson horgászó King-Baits tesztcsapattól hazafelé tartó Tari István meglátogatott és adott a King-Baits új termékéből, a White Numbers széria I-es számú bojlijából. Gondoltam magamban, hogy ezt fel kell tennem és a nap végén kiderült, hogy jó döntés volt hiszen egy igen hatékony bojli, közel 6 óra leforgása alatt 4 halat sikerült vele a partra kényszerítenünk, amivel igen elégedett voltam.

Késő délután kezdtünk el pakolni és akkor fiammal összesítettük, hogy ez egy igen eredményes napra sikeredett hisz a víz még hideg és így is sikerült a mai nap összesen 13 pontyot fogni. A halak súlya 4-9 kg között volt. A legtöbb pontyot a barack-hallal fogtuk (5 db), a fűszeres csirke ismét bizonyított, ezzel 4-et sikerült fognunk, és amint már említettem a White Numbers I-el 4-et sikerült fognunk, ami 6 óra alatt valljuk meg nem rossz eredmény és merem ajánlani más horgásztársamnak is.

Természetesen minden hal a számára kíméletes bánásmódban részesült (matrac, fertőtlenítés) és fotózás után visszanyerték a szabadságukat.

A szebb halak lettek fotózva, amik itt láthatóak.