Egy új termékcsaláddal kedveskedik a King Baits a hideg vízben is horgászóknak, ez pedig az Ice Cream fantázianevű hidegvizi aroma és adalékanyag.

A horgászatban hideg vízről körülbelül 15-16 fok alatt beszélünk, és ez a folyadék pont azt a célt szolgálja, hogy a használni kívánt etetőanyagunkat feljavítsuk vele, hiszen egy erős aromájú attraktor. Egyenlőre 5 féle ízesítésben kerül a boltok polcaira, melyek kialakításánál a gyártó próbált nem a szokásos ízvonalon haladni, hanem 45 év horgásztapasztalata alapján alaposan kipróbált, a tesztek során már bevált kombinációkat készítettek. Ezek: puncs-citrom, barack-kolbász, fűszeres máj, keksz-muskotály, mandula-fokhagyma.

Tetszetős külső, minőségi beltartalom, megfizethető ár

A flakon tartalmával nem csak etetőanyagot aromásíthatunk, hanem ha kedvünk támad a variálgatásra, akkor akár a csalijainkat dipelhetjük vele, vagy az etetésre használni kívánt magvakat, pelleteket, bojlikat is aromázhatjuk a segítségével. A 150 ml-es flakon tartalma 2 kg etetőanyaghoz adagolva ideális.

Biztosak lehetünk benne, hogy a fenékre ér...

...és ott fejti ki csalogató hatását.

Egy apró áramlat elég hogy ízfelhő képződjön

Az Ice Cream tehát biztosan a mederfenéken fenéken fejti ki jótékony hatását, ott terjed, vízoldékony összetevőinek köszönhetően pedig a legapróbb vízmozgás nagy ízfelhőt képez az etetőkosár és a horgunk körül. Ha megtaláljuk azt az ízkombinációt az öt közül, amit aznap szeretnek a halak, biztosan nagy mértékben segíti elő az eredményes horgászatunkat.

Puncs-citrom, barack-kolbász, fűszeres máj, keksz-muskotály, mandula-fokhagyma.

Dipként is gondolhatunk rá

A gyártó úgy ajánlja a bekeverést, hogy a használni kívánt etetőanyag mennyiség kb. egyharmadát vegyük ki, ezt keverjük el a flakon tartalmának a nagyobbik részével, aztán ezt a túlaromásított elegyet adjuk hozzá a teljes szárazanyag mennyiséghez, majd az aroma maradékával és vízzel nedvesítsük az elérni kívánt állagig. Az ilyen módon bekevert etető szemcséiben nem egyenletesen oszlik el az aroma adag, ezért lesznek benne kevésbé aromásított szemcsék is,viszont a tapasztalat szerint az etetőben így keletkező túlaromásított göbök sokkal jobban felkelti a halak érdeklődését. Egyre kell ügyelni a használat során, mégpedig arra, hogy a termék nem PVA barát.

Hogy a fentieket igazolni tudjam, a hirtelen jött kellemetlen őszi időben kinéztem egy horgásznapot (október 5-e lett), és egy barátommal, Marton Zsigával ellátogattunk a Joker horgásztóra. Sajnos a hőmérő sehogy sem akart 10 fok fölé emelkedni, és bizony a viharos szél sem növelte a komfortérzetet, még szerencse hogy nem voltam rest a téli thermoruhával és thermobakanccsal készülni tartalékba, mert szükség volt rájuk. Viszont pont jó, hogy épp hideg vízre való összetételeket szerettünk volna próbálgatni :). Úgy gondoltam, hogy ha már hideg víz, akkor sötét etetőanyag, abból is valami jobb minőség, valami erősebben halas kellene, mert ezen a tavon (is) inkább ilyen vonallal lehet jobb eredményeket elérni tapasztalatom szerint még jeges körülmények között is, ezért a King Baits Blue Force mellett döntöttem. Az öt féle adalék közül pedig a fűszeres májat választottam. Gondoltam majd váltok ha nem jön be...

A Blue Force és az Ice cream

Először egy részét túlaromáztam a tanács szerint

Kevergettem...

Majd készre vizeztem a maradék etetőanyag hozzákeverése után

Csalinak a 6 mm-es natur Fluo pop-upot választottam

Megágyaztam neki

És kész!

Bevallom, hogy az akváriumi képek készítése közben a fűszeres máj kivételével minden Ice Cream adalékot megkóstoltam, és a várakozásaimmal ellentétben egészen jó ízük volt. A Fűszeres májat valahogy nem kívántam megkóstolni :) . Reméltem viszont, hogy velem ellentétben a pontyok igen.

Első halam, jól látszik a horog és a csali a szájában

Szintén az első, de már a "hivatalos" fényképezésen

Az első kapásra nem kellett sokat várni, talán 3-4 percet. Ezt követően azért nem ment mindig ilyen gyorsan, de végül elég jó eredményt sikerült elérni. Egy bottal horgásztam, a távolsággal is kísérleteztem, és ha megtaláltam a megfelelő dobáshosszt, szinte mindig kapást eredményzett. A szép pontyok mellett mindössze egy nagyobbacska kárászt sikerült kitekernem, ezért úgy gondolom, hogy a halas etető és a májas adalék szelektáló hatása remekül működött, illetve nem csak szelektált, hanem sokkal több halat is adott azon a napon.

Aznapi legszebb halam

Ő jött utolsónak

Délután egy óra körül talán a szélirány fordulásának köszönhetően még hidegebb lett az idő, a bekevert etető is fogytán volt, így úgy döntöttem, befejezem a horgászatot. A körülményekhez képest elég jó napot zártam, négy nagyobb ponty mellett néhány kisebbet és egy nagy kárászt is fogtam, valamint pár jelentkező útközben lemaradt, így nem volt idő fázni!

A közelgő tél ne szegje kedvetek, menjetek horgászni, és görbüljön!