2 napos nagy pecára készültünk. Hatvanból megérkezett  Dani , Bálint és Áron aki már tavaly ,egtapasztalta a spiccbot és a King Baits mézes blast pellet hatékonyságát a pontyok ellen.

Néhány momentum a tavalyi horgászatokból:

Kisgyerek nagy spicbottal…

Öröm a szenvedés után

Egy másik tavaly fogott pontyocska

Reméltem, hogy a mostani horgászatunkon nem fog esni de 2 két napig szakadt, így az érsekvadkerti tóhoz csak gyalog tudtunk kimenni ami kb. 2 km. Ezért a rakós botozás elmaradt, maradt a feederezés és a hagyományos fenekezés.

Dani fáraszt

Dani és zsákmánya

Az első nap szeles borús idő volt. A rengeteg kárászt elkerülendő csak pellettel és bojlival csaliztunk. Jöttek a pontyok úgy 3 kilóig. Etetőanyag King Baits X mix Universal+T1 Method Feeder és fish liver method feeder 1-1kg. Bojlival külön nem etettünk csak csaliztunk!

A csali: King Baits T1 és Mad Carp olvadó pellet és bojli, T1 bojli dippel.

Ponty T1 bojlival

Ponty Mad Carp Pellettel

A 2. napon az idő napos , meleg, enyhén szeles. Az etető és csali ugyan az mint tegnap volt de csak 4 pontyot sikerült fogni viszont néhány tenyérnyi kárász még a bojlival csalizott 6-os horgot is képes volt felvenni. Valószínű ,hogy a melegedés hatására a halak vízközt tartózkodtak és  ezért volt kevesebb kapásunk, de sikerült megmutatnom nekik a bojlizásban rejlő lehetőségeket egyszerű felszereléssel egy olyan vízen ahol tudtommal rajtam kívül csak elvétve próbálták a bojlit, bár én sem etetek csak alkalomszerűen pár dekát az olvadó boljlikból.

Bálint és a segítő, Áron

Sokszor megfordult a kérdés a fejemben ,hogy eredményes lesz e a bojlizás ezen a pár éves tavon. A halak választ adtak rá: csak bojlizni kell , ennyi az egész.