2008. június 21 -én 24 órás ponty és amurfogó páros csapatversenyt rendeztek a Hasznosi víztározón. Tari Istvánnal úgy döntöttünk,hogy nevezünk a megmérettetésre. Még nem horgásztam ezen a vízen, már a 15 méteres átlagmélysége is különlegessé teszi. Ennek ellenére a sorsoláson sikerült kihúznom egy kb. 1 méteres átlagmélységű öböl jellegű partszakaszt ahol még az ott úszkáló halak körvonalait is látni lehetett. Match, feeder és bojlis módszerrel készültünk . Matchre egy közeli etetést , a bojlisra egy távolabbit csináltunk , míg a feeder megmaradt " halkeresőnek". Az etető King- Baits X Mix sárga pontyból és Ponty Speciálból állt , amibe tettünk King-Baits Blast pelletet, főtt borsót majd pisztácia aztán fűszeres méz ízű King-Baits Aminobustert is kevertünk bele , követve ezzel az édes ízvonalat. A bojli csak egyfajta King-Baits Elit kategóriájú, olvadó epres tintahal volt. Etetés után kb. fél órával már megvolt az első ponty, aztán folyamatosan jöttek, hol bojlira, hol csontira, kukoricára, epres King-Baits horoggyurmára. Sötétedéshez közel új látogatónk is érkezett ,egy róka. Már megszoktam a néha megjelenő vadállatokat, de az meglepett, hogy szaladnom kellett utána mert az úszókkal teli nylonszatyorral el akart szaladni, kis idő múlva a blast pelettel teli nylonzsákba szinte belebujt, úgy ízlett neki a pellet. Nagy nehezen sikerült távol tartani tőlünk, majd megunta, hogy mindig elzavarjuk mikor közelít és eltűnt. Nappal és éjszaka is inkább a bojli volt eredményes,majd ahogy kelt fel a nap már ismét eredményesebb lett a feeder és a match is. A bojlis végszerelék rögzített volt, a feederen standard szerelék a matchen pedig 12 gr-os úszó volt érintőn 1 db. forgókapoccsal,45 cm-es horogelőkével. Nehezítette a horgászatot az időnként feltámadó erős szél és áramlás is. A pontyok átlagsúlya 80 dkg. volt. A halak több mint fele az olvadó bojlira jött. Leakadt kb. 20 db. pontyunk is ,bár leakadásokra a többi versenyző is panaszkodott. Fogtunk 104 darab pontyot és 1 amurt 84,53 kg összsúlyban ezzel a negyedik helyen végeztünk, a harmadik helyezett csak 22 dekával vert minket!! A mezőny legtöbb halát fogtuk meg, amiért egy kupa lett a jutalmunk. Óriási kitartást igényelt ez a verseny mert a rengeteg kapásra mindig megfelelően reagálni kellett, nem lehetett lazítani egy pillanatra sem. Gyönyörű , nagyon tiszta vizű tó, már várom a következő versenyt és az óhajtott nagy dévéreket is. Remélem minnél előbb összejön.